کیانوش رحمتی: بازی را در چمن مصنوعی انداختند تا از ما امتیاز بگیرند

کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال ازاینکه قرار است بازی این تیم مقابل داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود ناراحت است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار گل در مورد این موضوع می‌گوید:«ما هر روز در چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و اکثر مسابقات لیگ برتر هم در چمن طبیعی برگزار می‌شود. حالا اگر قرار باشد در چمن مصنوعی بازی کنیم تمامی برنامه‌های ما به هم می‌ریزد چرا که به این شرایط عادت نداریم و همه چیز به نفع میزبان خواهد بود.»

کیانوش ادامه می‌دهد:« از قبل قرار بود که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در رشت در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود ولی حالا استادیوم مسابقه را تغییر دادند که این بازی در چمن مصنوعی برگزار شود و آنها از ما امتیاز بگیرند. چمن مصنوعی سلامتی بازیکنان را تهدید می‌کند ولی به هر حال ما باید برای پیروزی به رشت برویم.»

خیلی‌ها معتقدند غیبت رحمتی و تیموریان مقابل سپاهان احساس شد و کیانوش در این خصوص می‌گوید:« خیلی‌ها از الونگ انتظار داشتند که بدون اشتباه بازی کند ولی او فقط سه جلسه تمرین کرده بود و شاید خیلی از بازیکنان اگر جای او بودند قبول نمی‌کردند که بازی کنند. به نظر من الونگ تعصب خودش را نشان داد و باید از او تشکر کرد. درضمن معتقدم که اگر استقلال تمامی بازیکنانش را در اختیار داشت می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین